دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت ۱۷ شهروند به دلیل آنچه او فعالیت “غیر خلاقی” در شبکه های مجازی خواند خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب تهران به دستگیری و بازداشت هفده نفر از فعالان شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر اشاره کرد و آنان را سرشبکه های “جریان سازمان یافته علیه اخلاق و عفت عمومی” خواند.وی به جزییات بیشتری در این رابطه اشاره نکرد، با این حال احتمال می رود این افراد جزوی از قربانیان “پروژه عنکبوت” بخش سایبری سپاه پاسداران که به برخورد با فعالان مد، فشن و مدلینگ در شبکه های اجتماعی اشاره می کند باشند.منبع: هرانا آزادی ...
ما را در سایت آزادی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 0:30